Thursday, April 05, 2007

И така...

Чекам автобус...број 19...седнувам покрај прозорецот...отворам книга и се нурнувам во нечиј имагинарн свет...лицата се менуваат и ме одминуваат...и јас ги одминувам...ги бројам чекорите до мојата крајна дестинација....ги бројам скалите...и пред мене врата...влегувам и седнувам за миг...да, да уште еден ден...се надевам различен....водата се топли...мммм...ми се пие кафе! Тивко време со мојот Бог...убавина...предизвик...тишина...топлина во срцето!!
Вести...нови и стари...го одвлекуваат моето внимание....не долго...Блогови...нови и стари .... ме смеат, ме замислуваат...
Разговор....работа....разговор...гости...пошта...одбројување на последните минути....чекам автобус...број..кој ќе дојде...конечно дома...ммм...мириса на убаво јадење...потоа одмор...го набљудувам прекрасното небо....ветување мир...спокојство....височини...исполнетост....комплетност!!

2 comments:

Elanor said...

Milo mi e sto imas inspiracija za pisuvanje.

North Wind said...

da bides dobar pisatel treba da imas vestina da kazes mnogu vo malku...bravo sonja ...mnogu ubavo

Followers