Wednesday, February 07, 2007

КОЛОРИУМ

Кое е вистинското лице на желбата..
Што може да не’ скроти во оваа џунгла од страсти..
Кој ја препознава слабоста што е толку вешто скриена во нас...
Знаци на напнатост читам ... насекаде... и се обидувам да ги занемарам... се обидувам да заминам храбро...но чувствувам ме следат...близу се тие...демнат од секој агол... мислите што ме кршат и ме оставаат да венам ..
Се топам како восок од силната агонија...повторно се случува и повторно се прашувам „зошто“ ...
мигови на искреност и мигови на изговор, мигови на вистина и мигови на лага ја трчаат трката....
се соочувам со погледите што ме задушуваат....однатре...оган и вода за секој од нив..
Камена плоча го покрива отворот ..... и толку ...забранет влез!

3 comments:

St.Alpin of Przhino said...

Pa vie ste go razubavile blogoot,od kaj be ovie finti, mnogu dobro izgleda

eliora said...

Fala, ovie finti mnogu dobro gi poznava nasiot cenet drugar Dean..sekako samo tehnickiot del, idejata e moja (se pofaliv samata)!!

Martina said...

Mi se dopaga ova poezija.............vecerva sakav da odam na vece so poezija ama ne mozam zaradi sluzbata

Followers