Friday, July 07, 2006

Izrazi...stihovi i taka nesto!!!


Migovi vo koi nemosta gospodari....
Gorclivi solzi ja raskazuvaat tagata...
More od emocii... i nasetuvam ogan... go vdisuvam...
Treperam silno... Vistina li e?
Grmez...ironija koja me mami vo mozaikot na
Bezbroj maski...
Moite setila... sila koja osvojuva...bregovi, horizonti!!!!

********************************

Vezen zbor niz moevo lice
Tovar sto me pritiska..
Me pravi slaba…
Mala vozdiska i …ispusten zivot!!!
Kula so casovnici
Sto mi go kradat vremeto,
Sto bese samo moe!!!

*********************************

Vetrot tancuva…
po moevo lice;
Miris na svezina…od Tvojot dopir!!
Raskosni cuvstva
vo mojata vnatresnost….smea, radost….bolka!

*********************************

Evergrin zapisan
na mojava dlanka..
me nosi vo prostranstvoto
sto nema kraj…
Mi budi spomeni sto vecno se segasnost..
ziveat so dobro poznatiot ritam na vremeto.

9 comments:

Butterfly said...

Mi se sviga, osobeno poslednata.

North Wind said...

mnogu ubavo..posebno mi se sviga ona...mi go kradat vremeto,sto bese samo moe ....super

eliora said...

Golemo blagodaram! A mene mi se dopagjaat site...najverojatno zasto se moi:)

St.Alpin of Przhino said...

mene nitu edna, najverojatno zosto ne se moi:))))
Se zezam drugarke(kolku komunisticki zvuci a?), znaes deka cenam poeti, a posebno dlaboki, zosto poentata ne e kolku dobro ke se izrazis tuku kolku dobro ke go dolovis doziveanoto.
Pozdrav i prodolzi da pisuvas
i mene mi se svigja toa so vremeto,
moe moe i samo moe, dosta individualisticki......

eliora said...

Fala drugar, (bez razlika kolku komunisticki zvuci...dobro e, jas si pomisliv koj znae kolku teski zborovi ke procitam (mislam na kritika):)))) i fala za ohrabruvanjeto!!

Elanor said...

Pozdrav do Sonjicka od nejziniot najgolem 'fan'....Mnogu ubavo pisuvas...toa jas odsekogas sum go znaela,dobro sto i drugite konecno priznaa :)))

St.Alpin of Przhino said...

Elanor zosto pisuvas vo demunitiv, pa site sme dvaeset i kusur a nekoi ja rasitnivme i trieskata, ve molam ostavete gi demunitivite za idnite generacii.
Iskreno
Alpin

Anonymous said...

Bravo , mnogu dobro napishano .

Elanor said...

Mislis deminutiv :)))...Mnogu si ja sakam Sonja zatoa ja prkrstiv vo Sonjicka,toa nema vrska so godinite.

Followers